12 January 2011

PREMIUM GOLD SLIMMING FOOT PATCH

PREMIUM GOLD SLIMMING FOOT PATCH
(PGS)-Detox & Slimming






Kini Memperkenalkan PREMIUM GOLD SLIMMING FOOT PATCH (PGS)-Detox & Slimming .

(YANG NI BUKAN DETOX FOOT PATCH. TAPI SLIMMING FOOT PATCH )
SILA TELITI KANDUNGAN SP YANG BERBEZA DARI DFP
IANYA BUKAN DETOX PATCH DLM GOLD PAD


Sebagaimana DETOX FOOT PATCH mampu membuang toksin dan menurunkan berat badan, PREMIUM GOLD SLIMMING PATCH ini mampu membantu penurunan berat badan dengan LEBIH efektif dan selamat


PREMIUM GOLD SLIMMING PATCH 100% Original

(Kandungan Herba : 90% SLIMMING + 10% DETOX)

Premium Gold Slimming Foot Patch ini adalah dihasilkan berdasarkan pada produk Detox Foot Patch, tetapi ditambah dengan kandungan tambahan yang memberikan kesan tambahan iaitu slimming function. Dengan patch ini, pengguna bukan sahaja akan dapat membuang toksin di dalam badan, tetapi dapat menjadikan badan pemakai lebih anggun dengan adanya fungsi pelangsingan. Ini bermakna toksin dan lemak berlebihan akan dikeluarkan melalui penggunaan Premium Gold Slimming Foot Patch ini.


PERBEZAAN PGS & DETOX PATCH
Fungsi SLIMMING PATCH ialah 10 % merupakan kandungan DETOX + 90% kandungan SLIMMING. Terdapat campuran herba pada detox pad yang berfungsi untuk membuang lemak selain daripada menyahtoksin. Fungsi FOOT DETOX PATCH pula adalah untuk menyingkirkan toksin yang terkandung dalam badan yang kita kumpul dari sejak kita lahir lagi. Pembuangan toksin dapat menghindar kita dari penyakit2 yang berbahaya.



Harga :

RM15 / 5 pasang (10pcs)
Semenanjung : RM5 Poslaju
Sabah/Sarawak : RM8 Poslaju


RM30 / 10 pasang ( 20pcs )
Free postage ke Semenanjung
RM3 postage ke Sabah/Sarawak




Photobucket